Natuzzi Italia introduces “Harmony Maker”, the new communication campaign that tells the story behind Natuzzi's DNA. Harmony, the core concept of the brand, is recounted on the beautiful backdrop of homeland Apulia, the southern Italian region that inspires Natuzzi collections.
“Harmony Maker” is the title of the new communication campaign launched by Natuzzi Italia, the best-known furniture brand amongst luxury goods consumers worldwide. The campaign was devised by GreyUnited in conjunction with the Marketing and Communications Management and the Natuzzi Style Centre.
The creative concept hatched by GreyUnited stems from a core idea of harmony which is the very essence of Natuzzi's DNA: Natuzzi blends design and function to create harmonious living. So, the central theme is harmony between objects, a harmony to be relished at home, making Natuzzi a “Harmony Maker” and this is the claim chosen for the new campaign.
The soul of Natuzzi Italia is born of the marriage between these two words: “harmony” is an abstract concept, something that Natuzzi covets, whilst “maker” expresses practicality, craftsmanship, earnest work.
The beautiful backdrop of choice is Apulia with its picturesque palette of colours: it represents Natuzzi's “inspirational Muse”, a land from which the birth cord has never been severed, the key to open the door to understand the driving force behind the very fibre of the brand.
“With our Harmony Maker campaign,” Pasquale Natuzzi explains, “we wanted to tell the story behind the product and share our deep-seated motivations, our very DNA. We believe strongly in ourselves, in our fifty-year history and in our ability to create beautiful spaces, because I am convinced that beauty is the secret to happiness. To help tell our tale, we drew inspiration from our homeland: our Apulia, our Muse”.
Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot
Tárgy: Közzétéve a 2003. évi 196. olaszországi törvényrendelet 13. cikke rendelkezéseinek értelmében. A 2003. évi 196. olaszországi törvényrendelet 13. cikke rendelkezéseinek értelmében (továbbiakban Adatvédelmi Törvénykönyv), a Natuzzi S.p.A., székhelye: Via Iazzitiello, 47 – Santeramo in colle (BA), adminisztratív központja: Via Iazzitiello, 47 – Santeramo in colle (BA), Adatellenőre tájékoztatja, hogy az Ön személyes adatai feldolgozásra kerülnek, kézi és automatikus módon, mely annyit jelent, hogy: a. teljesítjük kéréseit b. küldünk Önnek hírleveleket. Az adatszolgáltatás opcionális, de ezen adatok nélkül előfordulhat, hogy nem leszünk képesek a fenti célokat elérni. Az adatok nem kerülnek közzétételre vagy nyilvánosságra. A Marketing Osztály vezetőjének és az ott dolgozó csapatunknak kizárólagos hozzáférési lehetősége van az Ön személyes adataihoz a fent említett célokkal. Az Adatfeldolgozó a Protection Trade S.r.l., székhelye: Via Giorgio Morandi - 22, Itri (LT); a további feldolgozók listáját a natuzzi@protectiontrade.it email címre írva lehet lekérdezni. Végezetül tájékoztatjuk, hogy jogainak gyakorlását a 196/03. törvényrendelet 7. cikke szerint végezheti; beleértve a jogot arra, hogy beszerezhessen igazolást az Adatellenőrtől vagy Adatfeldolgozótól a személyes adatainak meglétéről vagy annak ellenkezőjéről, és hogy engedélyezzék Önnek, amennyiben az adatok valóban léteznek, az azokhoz való hozzáférést.